2019. április 8., hétfő

célok, célok...de kinek a célja

Rendszeresen szoktam az ügyfeleimnél azzal érvelni, hogy ha nincsenek célok, akkor nincsen mihez tervezni.
Nyilván.
És persze, legegyszerűbb az árbevételről beszélgetni.
Az olyan vonzó nem?
Ki ne akarna sok pénzt keresni?
Te nem szeretnéd ha csak úgy ömlene be a cégbe a pénz?

De az ki van találva, hogy mennyibe kerül?
Költség szinten?

És lelkileg?

Mit kell beáldozni ahhoz, hogy ez megvalósuljon?
Megéri?
Akkor most a pénz önmagában elég cél?
Ha az nem, akkor mi?

Önmegvalósítás?
Harmónia?
Kiteljesedés?

Hogyan mérek egy harmóniát?
Mitől lesz 200%-os az önmegvalósításom?

Meg, hogy milyen időtávon lesz mekkora?

És amúgy én jól vagyok a saját céljaimmal?
Ha ott vagyok a célvonalnál, és visszanézek, akkor boldog leszek és elégedett?

És ezt el fogom tudni mondani a halálom napján is?

De akkor honnan kellene visszatervezni? 100 éves koromtól?

Ezek az igazi kérdések.

Van erre sablon?
Van erre egyetemes válasz?
Vagy csak az a jó válasz amivel én jól vagyok?

Egy dologban viszont biztosan egyet tudunk érteni.
Célok nélkül soha semmilyen eredményt nem fogunk tudni elérni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése