2019. február 6., szerda

"Gyerünk, gyerünk!"

Mély és őszinte meggyőződésem, hogy a tanulást senki nem spórolhatja ki az életéből. (vagy én ülök le tanulni, vagy az élet ül le mellém tanítani..mindenki eldönthetni, hogy melyiket preferálja)


Ezzel együtt én megpróbáltam. Miután az ügyfeleimnek több százszor elmondtam, hogy az infrastruktúra építésére, a folyamatok és a szervezet fejlesztésére időt és energiát kell fordítani, úgy gondoltam, hogy nekem megy ezek nélkül is a növekedés.

Röviden: nem.

Sok kecsesen, arccal elnyelt pofon után elszántam magam, hogy végigcsinálom én is. Konszolidálok. Leírom a folyamatainkat, csiszolgatom, áramvonalassá formálom. Ugyanakkor ez nyilván azt is jelenti, hogy mással addig nem foglalkozom.

Cserében ez nyújthat alapot a további növekedésre.

Idén ez.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése