2021. április 19., hétfő

Szerepjáték tréning a résztvevők szemével






Hangulatos, barátságos szerepjáték barlang. Az asztalok felől szörnyek és elfek duruzsolnak felém. Még csak a saját karakterem viselem, amit levetni készülök.
Feri rámnéz, és ajánl. Tökéletes a szerep. Kicsit csiszolunk még, hogy tökéletesen illeszkedjen. Kapok erősségeket, varázslatokat, választok ruhát, hajszín. Kész a boszorkány. Mi más.
Még 15 perc, és kis asztalunk körül már csak elfek, törpék és emberkarakterek ülnek, no meg a mesélő, aki gombolyítja a szálakat.
Bekerülök a kalandba. Döntök, harcolok, megmentek, vonzódon és eltasítom. Mintha ismerős lenne ez az egész. Na nem, ez csak illúzió, menjünk tovább a várba, a bárdokkal énekelni.
Röpke - valóban gyorsan elszálló 2,5-3 óra, a feladat teljesítve, karakterek letéve, és mi ülünk.
Újra a "valódiban", amiben idejöttem, és beszélünk, megosztunk, visszajelzünk. A "mintha" világ könnyedén passzol a "valódihoz", tapasztalatai könnyedén, ha nem is mindig fájdalommentesen illeszthetők be a mindennapokba, tapasztalásai kiválóan hasznosíthatók a barlangon kívül is.
Mélyvíz! Gyakorlott önreflexoroknak ajánlom.

Ézsöl Andrea - ügyfélkapcsolati igazgató







Az alkalom nagyon hasznos volt, messzemenően felülmúlta a várakozásaimat. A játék nagyon élvezetes volt, csak utána, az értékelés közben vált számomra világossá, hogy a játék közben mennyire kirajzolódtak a résztvevők csapaton belül természetesenek érzett szerepei. Sokat tanultunk magunkról, csak ajánlani tudom

Wohlmuth Máté - közgazdász






A munkamódszer zseniális. A "tréning" háromóra szerepjátszással kezdődik, ami nem csak feloldja az esetleges gátlásokat, de fontos szerepe van a későbbi beszélgetésekben is. Nem feketemágia persze.
A játék közben többször is eszembe jutott, hogy ebből könnyen vonhatunk majd le együtt következtetéseket a csoportunk működésével kapcsolatban, de meglepett, hogy mennyire hatékony volt a játék utáni beszélgetés!
Szerintem jó ötlet, csak ajánlani tudom mindenkinek.

Alvégi Lóci - építészmérnök




Szabad szellem, szabad gondolkodás, szabad választás, szabad fantázia. Végtelen lehetőségek! A kérdés az, hogy mit kezdesz vele! A döntésed felvállalása esetleg a végedet okozhatja... miközben a mérleg oldalán a helyes, morális döntés áll. Esetleg megúszhatod valamelyik csapattársad élete árán, de a lelked kárára. Ugye a szabadság gondolat már nem is olyan vonzó! Ha ezekkel mind nem értesz egyet vagy vitatkoznál vele, akkor neked találták ki a "Szerepjáték, mint Önismeret" című játékot, ahol megláthatod az összefüggéseket! Profi csapat, jó hangulat, jól eltöltött idő, kedves arcok. Nekem bevált."


Gönczi-Kovács Attila, informatikus




Több mint 10 évig vártam életem első szerepjátékára, önismerettel pedig majdnem 20 éve foglalkozom. Feriéknél a régi vágy találkozott a régi szerelemmel. Szerepjáték önismerettel? Hát ez biztos, hogy nekem lett kitalálva- gondoltam.
A társaság inspiráló, a meseszövés magával ragadó, a játékélmény egyedi és személyes. Zseniálisnak tartom az ötletet, hogy a kalandban való viselkedésemet, érzéseimet vizsgálva játék közben tanulok magamról. A visszajelző kör pedig alkalmat ad a többiek meglátásain át ránézni a működésemre. Remekül szórakoztam, kísérleteztem... izgultam és harcoltam, elbizonytalanodtam és döntéseket hoztam, szövetségre léptem és magamra maradtam. A nap végén pedig hazavittem a nagy hatalmú játékmester, a hű fejvadász, a rendíthetetlen törp, a titokzatos félelf és a tüzes boszorkány szavait. Azóta is eszembe jutnak . Ti ne várjatok ennyit...jelentkezzetek, megéri ...

Bicsérdi Magdaléna, pszichológus




A Feri által vezetett önismereti szerepjáték világa percek alatt szippantott magába. 
Köszönhetően a részletes, kreatív és nagyon fordulatos történetvezetésnek megszűnt a tér és idő érzékelésem, ezáltal szinte észrevétlenül csúsztam bele a szerepembe, amiben kiélhettem elfeledettnek hitt vágyaimat és lubickolhattam a lehetőségekben. Elröppent az a néhány óra és közben érzések egész orgiáját megélhettem, így az élmény kifejezetten valóságosnak tűnt. 
A szerepjáték közben és a feldolgozás során pedig annyi pozitív megerősítést kaptam, ami még azóta is elégedettséggel és jóérzéssel tölt el. Nagyon örülök, hogy megismertem ezt a lehetőséget, mert így biztonságos keretek közt meg tudom élni és ki tudom próbálni saját belső világom eddig talán magam előtt is rejtett oldalait. 

Köszönöm a lehetőséget, biztos vagyok benne, hogy menni fogok még. 

Balla Frigyes Hunor- tréner, fejlesztési vezető



"Öcsémmel voltunk egy februári játékon. Az első dolog, ami feltűnt az a társaság különbözősége és általános nyitottsága volt. A csapatban volt sokat tapasztalt szerepjátékos veterántól kezdve az első alkalmas, ilyen játékkal csak most ismerkedő érdeklődő is. Öcsémmel már régebben is szerepjátszottunk, de ez az alkalom volt az eddigi egyik legszórakoztatóbb! Annyit nevettünk, hogy amikor hazamentem, izomláza volt a mosolygóizmaimnak!  Igaz, hogy itt nem a harc dominált, de Feri tapasztalt mesélésének köszönhetően folyamatosan olyan helyzetekbe kerültünk, melyek feszegették a határainkat, elgondolkoztattak, hogy vajon mit miért teszünk a játékban, mit miért teszünk a való világban. Játék után beültünk egy kellemes teázóba és átbeszéltük, hogy kinek milyen érzések, pillanatok voltak a legemlékezetesebbek, kinek milyen fellelhető minták ismétlődtek a viselkedésében. Tanulságos és egyben szórakoztató játékalkalom volt. Biztos megyek a következőre is!"


Beregszászi Viktor, tréner, facilitátor 



Rengeteg olyan új élményt adott nekünk a mesetréning aminek köszönhetően még jobban megismerhettük magunkat, egymást és a csapatunk működését. Olyan helyzeteket tudott teremteni, amik rávilágítottak mindannyiunkat, hogy cégen belül milyen erősségeink vannak és mikben kell még fejlődnünk. A kiváló trénereknek és a fantáziával teli meséjüknek köszönhetően mindannyian hihetetlen őszinteséggel, nyitottsággal és építő jelleggel tudtunk egymásnak visszajelzéseket adni. Biztos vagyok benne, hogy a tréning nagyon sokat segített nekünk, hogy a jövőben tovább fejlődjünk és személyes és üzleti sikereket érjünk el."


Kiss Nikoletta, ügyvezető





Számomra nagyon izgalmas volt olyanokkal játszani és együtt ismerkedni a szerepjátékkal, akiket annyira nem ismertem, így sokkal kiszámíthatatlanabb volt, hogy a másik mit fog lépni egyes helyzetekben. A játék során egyre felszabadultabban éreztem magam, bátrabban használtam a „képességeimet”. Megtanultam, hogy okosan kell gazdálkodni és használni kell azt, amit tudok – a való életre vonatkozóan is.
Egyértelműen ajánlanám ezt a tréninget. Nagyon jól összekovácsol egy csapatot, társaságot, ráadásul önismeret szempontjából nagyon hasznos és izgalmas. Sok újat tanulhattam magammal és képességeimmel kapcsolatban, ráadásul egy jó játékkal és társasággal csak repül az id?. Ha valami igazán hasznos és még izgalmas is, akkor ez az!


Nagy Zselyke, hallgató, BGE




Meglepődtem, hogy mennyire bele tudtam magam élni egy olyan karakterbe, akinek tulajdonságai, erősségei nem minden esetben egyeznek az én valóéletbeli erősségeimmel.
Én mindenképpen ajánlanám ezt a tréninget másoknak is, mert olyan tulajdonságaik és erősségeik fognak előtörni, amiről adott esetben nem is tudnak, hogy léteznek.

Zsoldos Maja, hallgató, BGE



A játék során először a kíváncsiság fogott el, mert nem tudtam mire számítsak, hogy pontosan milyen élménnyel távozom, viszont játék közben teljesen felszabadultnak és izgatottnak, a játék végén pedig rendkívül boldogan és feltöltve éreztem magam. Mint egy gyerek, aki életében először levittek a játszótérre.
Mindenkinek ajánlanám ezt a tréninget, nem csak hogy egy remek időtöltés, de számomra méghozzá teljesen új is volt, így egy felejthetetlen élménnyel lettem gazdagabb. Emellett szorosabb lett a kapcsolatunk a játékostársakkal és sikerült jobban megismernünk egymást és magamat is sikerült egy kicsit jobban megismernem.

Szilágyi Roland, hallgató, BGE


A szerepjáték számomra egy teljesen ismeretlen terület volt, kicsit fenntartással, némi izgalommal indultam neki. A játék során egyre inkább beleéltem magam a szerepbe, teljesen megfeledkeztem a külvilágról, szinte egy pillanat alatt véget ért egy 3 órás játék. A feladat végéhez érve pedig már teljes mértékben magaménak éreztem a karakteremet, jókedv?en és magabiztosan „játszottam”.
Természetesen ajánlanám ezt a tréninget, hiszen nem lehet elmondani azokat az élményeket, tapasztalatokat, amiket játék során észlelünk. Egy teljesen új világba képzelhetjük magunkat, ami eltér a megszokott valóságtól. Nem is sejthetjük, hogy a tudatalattink illetve a személyiségünk mennyire befolyásoló tényező egy-egy szituációban. Nem utolsó sorban a visszajelzések alapján, pedig váratlan, számunkra ismeretlen dolgokat is megtudhatunk önmagunkkal kapcsolatban.

Adorján Blanka, hallgató, BGE













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése