2018. május 26., szombat

a mindenható tréning - kis autó, nagy motor

Szoktam azzal találkozni a piacon, hogy az értékesítés fejlesztését kizárólag tréninggel képzelik el.
Ilyenkor mindig elgondolkozom azon, hogy vajon az aki mondja, tényleg komolyan gondolja-e.

Mert nyilván, alulképzett értékesítőkkel valóban nehezebb értékelhető árbevételt csinálni. (bár egy jó terméknél nem kell mindenképp egy világbajnok és túlsztárolt értékesítő, hogy jó eredményeket érjen el) Erre a jelenségre tényleg jó válasz lehet a tréning. Mi is foglalkozunk vele.

De önmagában a jó  - vagy jól képzett - értékesítő nem válasz a köhögő árbevételre.

Sarkos példával élve ez olyan, mintha úgy növelnénk meg az autónkban a motor teljesítményét, hogy semmi mást nem fejlesztek meg mellette.

El tudjuk képzelni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése