2018. május 1., kedd

Miért csinálom azt, amit csinálok?



Ügyfelekkel való beszélgetéseknél rendszeresen merül fel a kérdés, hogy miért csinálják azt, amit. Miért viszik a cégüket? Miért ez az iparág? Miért ez a vállalkozási forma?
És annyi rossz válasz van.
Mert nem merek mást csinálni.
Mert ezt Anyutól örökötem.
Mert máshová nem kellettem.
...

Ami persze magával hozta azt is, hogy nekem is bele kellett nézzek abba, hogy én miért csinálom a saját cégemet.

Kitérő.
Inara előtt pont tizenhét munkahelyem volt. És négy másik vállalkozásom.
Kitérő vége.

Sok gondolkozás után azt a választ tudom adni, hogy nincsen semmi más, amit szívesebben csinálnék. Ha ezen a világon, az itt és mostban hitet kellene tenni valami mellett, akkor én a saját cégemet választanám. Pontosabban, választom. (amiben persze benne van, hogy ez még változhat, de ma nincsen benne(m) más). Ez az én válaszom. Imádok minden napot, minden projektet, és minden olyan ügyfelet, akivel együtt dolgozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése