2018. május 26., szombat

Gondolatok az értékeítésfejlesztésről

Van-e elixír? Van-e olyan megoldás, ami minden kérdésre választ ad?
Annyira szívesen mondanám, hogy van. Azt meg még szívesebben, hogy nálam (is) van belőle.

Rengetegszer kapom meg azt a kérdést, adott problémánál, hogy erre pont mi a megoldás. (a bónuszrendszertől, a riportokig, az egyéni motivációtól az ügyfélelégedettségig)

Tréningeken szerinte mindig elmondom, hogy ez olyan, mint egy ruhásszekrény. Mindent fel lehet venni, de nem biztos, hogy jól fog állni. Az értékesítési rendszereknek rengeteg eszköze van, és senki sem használja az összeset. Mindenki testreszabott megoldásokat használ. 

Milyen legyen az ügyfélajándék?
Mit kellene megkérdezni az ügyfélpartin a vásárlóktól?
Hol kapcsolódik a crm az új termék bevezetéséhez?

Nincsenek standard válaszok.

Milyen legyen egy értékesítési tölcsér, és hol kapcsolódik a marketinghez?


Egyre mélyebb a hitem azzal kapcsolatban, hogy aki azt mondja, hogy mindenre választ adó megoldása van, az - minimum - téved.

Egy jó értékesítés mögött - főleg - nem tehetség, hanem sok, sok tervezett munka, teszt és utánkövetés van. A stabil ügyfélelégedettség mögött meg végképp.

Mert a struktúra minden. 

Milyen lenne egy olyan ruhásszekrény, amiben sosem találunk meg semmit?

Ugye?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése